Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

Καλώς σας βρήκα...

Ναι, ακόμα ένα blog στο οποίο ο ιδιοκτήτης θέλει να εκθέσει, ελεγχόμενα, τα εσώψυχά του.

Η αλήθεια είναι ότι έχω 2-3 άλλα blogs με διάφορα σοβαρά θέματα, αλλά πάντα ήθελα να έχω κι ένα προσωπικό, να πω κι εγώ ρε παιδί μου την μαλακία μου και ίσως με διαβάσει και κανένας διεστραμμένος ή "είδα-φως-και-μπήκα" περαστικός.

Εδώ θα βρείτε διάφορα. Δεν υπόσχομαι να γράφω κάθε μέρα, μάλλον όποτε μου την βαρέσει, αν και η Ελλάδα κατάντησε να έχει θέμα κάθε μέρα. Από τις αλλοπρόσαλες τιβί-περσόνες ως τις ατάλαντες τσουλίτσες που το είδαν τραγουδίστριες έως τους μοναχούς της Μονής Ψητοπαιδίου, οι οποίοι το είδαν golden boys.

Δεν βαριέσε... Ακόμα κι αν δεν με διαβάσει κανείς, εγώ την αυτό-ψυχανάλυσή μου θα την κάνω κι ότι βρέξει ας κατεβάσει. Αρκεί να βρέξει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: